土手

みんな集合だよ~

筧美和子と私の10の約束

f:id:inu_kiss_november:20191010203825j:plain

 

 1. 私と付き合ってください。いや、本当に。
(Please be my lover, no, seriously)


 2. 私を信じてください。胸が大きいとかそういう理由で好きになったのではないのです。
(Believe me. I didn't like it because of big tits.)


 3. 私は少し嘘をついてしまいます。でも、そんな時も優しくそのデカパイで包んでください。
(I lie a little. But please wrap it with that big pie gently.)


 4. 言うことを聞かない時には理由があります。もう、もう・・・辛抱たまらないのです。
(There is a reason to not hear what you say. I'm so...so...patient ...)

 

 5. 私をたくさん罵倒してください。溢れ出る体液に関してはあいだに俺を通してください。
(Please abuse me a lot. Please pass me over the body fluids that overflow.)


 6. 俺をガンガン殴ってもらっても構いません。決して反撃はしないし、反骨心も抱きません。そんなくだらないプライドは、6歳で捨てました。
(It doesn't matter if you beat me. I will never fight back and I will not hold back. Such a ridiculous pride was thrown away at the age of six.)


 7. 年をとったからこそ滲み出てくるエロスを愛します。
(I love Eros that oozes out because I'm old.)


 8.私は西部のガンマンの銃を落としてしまうくらい早漏です。でも、回復力には自信があるんです。
(I'm premature ejaculation enough to drop Western Gunman's gun. But I am confident in my resilience.)
 

9. 私は道端の石ころ。しかし、とても丸くて大きい石ころ。
(I'm a stone on the roadside. However, it is a very round and large stone.)


10. 私がイクとき、お願いです、そばにいてください。どうか見ていてください、私がずっとあなたを愛していたということを。

(When I ejaculate, please stay with me. Please watch me, I've always loved you.)